• Yoga
  • Hardlopen
  • Pilates
  • Yoga
  • Hardlopen

Power Walking 2018

We starten weer met een nieuwe groep in januari. Power Walking is geschikt voor iedereen, conditioneel wandelen,

dan moet je stevig doorlopen. Door een krachtige armbeweging en een sterke afzet met de voet zijn veel spieren tegelijkertijd actief. Deze beweging is ideaal voor de mensen die buiten actief willen zijn maar het hardlopen nog net zien zitten. In de training zit minstens 10-20 % krachtoefeningen voor het hele lichaam verwerkt. Een alround training geschikt voor iedereen!

 START      Maandagochtend 8 januari 10.15 uur
                  en 
                  Dinsdagavond 9 januari 19.00 uur

 DUUR       10 x 60 minuten
 LOCATIE   Breda / Prinsenbeek
 KOSTEN   75,- euro 

Voor inschrijven of meer informatie stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
Maximaal  15 plaatsen beschikbaar zodat we de persoonlijke begeleiding kunnen garanderen.

 

 

Ons aanbod

Hardlopen - Power Walking

Hardlopen - Power Walking

Hardlopen en Power Walking zijn een goede manier om je conditie op te bouwen en te behouden. Daarnaast hebben ze meerdere positieve bijwerkingen zoals een verbeterde weerstand.
In elke training komen diverse trainingsvormen aanbod gecombineerd met oefeningen die gericht op uithoudingsvermogen, de looptechniek en een sterke core.

Lesrooster

Pilates

Pilates

Pilates is voor eenieder die bewust met zijn of haar lichaam wil omgaan, zijn of haar spieren in balans wil brengen, de houding wil verbeteren en zichzelf fitter wil gaan voelen. De methode is uitgegroeid tot één die onder andere door artsen, fysiotherapeuten en chiropractors wordt erkend. Het is een doeltreffend preventief hulpmiddel en kan als revalidatie worden gebruikt na het beëindigen van reguliere behandel methoden.

Lesrooster

YIN Yoga - Meditaite

YIN Yoga - Meditaite

YIN Yoga en Meditatie zijn populair middelen om te onthaasten en beter met stress om te gaan. De houdingen die je bij deze ontspannen vorm van yoga aanneemt zijn vooral gericht op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In de meditatie train je de aandachtsspier waardoor de gedachtestroom op de achtergrond komt te staan. Zo leer je het hoofd 'uit' te zetten.

Lesrooster