De afvallers

Mag het een onsje meer zijn?
Nou nee, liever een kilo minder…

Wil je ook afvallen maar mis je net die stok achter de deur?
Deze kunnen wij bieden.

Je weet zelf maar al te goed dat snoep, koek, chips en alcohol niet in je voeding hoort als je wilt afvallen.
Het is niet nodig om jezelf te verhongeren, niet vullen… wel voeden.

Voor een gewenst effect dagen we je wel uit om daarnaast in beweging te komen.Meer weten… stuur me een mail om een telefonische intake in te plannen.

Durf je wensen in doelen om te zetten en streef ernaar!

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Hardlopen en Power Walking

We kunnen aangepast toch samen in beweging komen door ‘afhalen & trainen’.

Kom naar de reguliere trainingslocaties volgens lesrooster.
Hier ontvang je een training uit de trainingskaartenbak die bij jouw wensen en doelen past.
Deze training kun je alleen of met een loopmaatje (zelf uitgekozen of toegewezen) uitvoeren.

Trainingsfrequentie is belangrijk voor het behoud van conditie en kracht.

Laat je uitdagen! We zien je graag bij de eerstvolgende training!

Post aan jezelf

Komende week zal je weer post onvangen van jezelf!!
Stuur je er weer een naar volgend jaar?

Waarom een brief schrijven aan je toekomstige zelf?

Het kan een verhelderende ervaring zijn. Stel je voor dat je een brief schrijft aan je toekomstige zelf over een jaar, dat helpt je nadenken bij welke doelen je graag wilt bereiken. 
Je gedachten op papier zetten is nu eenmaal anders dan er alleen maar over nadenken. Het is interessant om te zien hoe je in die tijd bent veranderd of misschien ben je nog wel precies dezelfde persoon. Neem de tijd ervoor en breng jezelf in een stemming waarbij je nadenkt over jezelf. Zie jezelf over een jaar…

Wat moet ik schrijven?
Alles wat je wilt, je kunt het net zo serieus nemen als je wilt. Ik raad je aan om een gemoedelijke en vriendelijke toon te gebruiken. Houd je niet bezig met de vraag of je doelstellingen wel realistisch en haalbaar zijn. Laat gewoon je gedachten (fantasie) de vrije loop.

Als je de brief over een jaar leest dan zie je hoeveel dingen op elkaar worden afgestemd (of niet).  Vaak zijn de doelen die we stellen of om je doel te bereiken onderworpen aan een hoop veranderingen langs de weg, hindernissen, onverwachte omstandigheden en veranderende prioriteit. De brief geeft je een inzicht van je oorspronkelijke visie.

Waarover te schrijven? 
Ik zal hieronder een paar vragen en/of ideeën voor je neerzetten om je inspiratie te geven om te gaan schrijven.

Wat wil je zeggen tegen je toekomstige zelf?
Wat vind je van je jezelf op dat moment in de toekomst? 
Hoe wil je zijn over een jaar?
Hoe voel je je? 
Hoe je leven er nu uitziet en wat je wilt bereiken
Wat wil je het liefst veranderen. 
Wat wil je aan je relatie(s) veranderd zien? 
Hoe wil je anders zijn dan de persoon die je nu bent? Beschrijf hoe je je voorstelt dat je veranderd bent. 
Welk advies zou je geven aan je toekomstige zelf?
Waar ben je trots op? 
Wat vind je moeilijk? 
Wat zou je het liefst willen?

 Of gewoon lieve woorden.

We verzamelen deze maand de afgesloten brieven, tijdens de lessen en trainingen.
Anders kun je deze vertruren aan Sport EFFECT, Post aan jezelf ( met vermelding van je eigen naam, Hesseling 11, 4841 JH Prinsenbeek. 
Deze brieven worden weer in december 2021 geretourneerd.

Veilig samen in beweging

HOE?  Wat betekent dit voor Sport EFFECT.

De nieuwe overheidsmaatregelen omtrent het Coronavirus, verplicht ons om per dinsdag 15 december tot en met dinsdag 19 januari alle lessen en trainingen te staken.

WAT IS WEL MOGELIJK

  • Onbeperkt yoga en pilateslessen LIVE Stream via ons YouTube kanaal volgen, zie rooster.
    Deze lessen zijn ook op een later tijdstip terug te vinden via de login-pagina. Ben je nog niet in het bezit van een wachtwoord? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Deel een leuke foto van een moment dat je bent uitgedaagd om in beweging te komen of iets liefs voor een ander hebt gedaan.
  • Geef je op voor de 10.000 stappen per dag challenge whatsapp-groep via een berichtje naar Susan.
  • Loopmaatje gezocht.
  • Post aan jezelf.

Lieve allemaal,
Ik wens jullie allemaal een goede gezondheid, lief voor elkaar kunnen zijn en in beweging blijven. Tot ziens in de LIVE Stream lessen! En ik kijk verlangend uit naar de toekomst 2021 waarin ik jullie weer graag in de lessen en trainingen op locaties mag ontvangen.

Warme groet, 
Susan 

Live stream lessen

Wist je dat ...pilates en yin yoga nu LIVE stream te volgen zijn.

PILATES 
Maandag            20.00 uur
Woensdag          09.15 uur 
Woensdag          20.00 uur 
Vrijdag                10.30 uur
Zondag               10.30 uur

YIN YOGA
Maandag            19.00 uur
Woensdag          19.00 uur

Kun je er LIVE niet bij zijn, kun je de lessen terug vinden via onze website login pagina